Mä sit kirjottelen tänne ekaa kertaa.

Haluisin saada kommentteja tuosta mun ukosta, et mitä mä sen kanssa tekisin.

Kun en mä oikein tiedä et jättäsinkö sen ja jos jättäsin niin miten sen tekisin. Alkaa tuntuun et se käyttää mua "henkisesti" hyväkseen. Mistä tuo tunne tulee niin siittä, että se sanoo mulle koko ajan et mitä pitäs tehdä ja miten pitäs tehdä. Se haluaa et mä muutun sellaseksi kuin se haluaa. Sitten se on muutaman kerran lyöny mua jonkun riidan päätteeksi. Sit se kehtaa vielä väittää, et se on muka mun syy et se lyö mua ja mä vaan mietin et miten se muka on mun syy tai et mitä mä tällä kertaa tein et se suuttu mulle.

Esim. viiikon alussa se suuttu kun hain suklaata ja sen mielestä mä muka mökötin sille kun se suklaa ei sille kelvannu tai siis se ei halunnu syödä sitä suklaata ja mistään sellasesta ei ollu kyse vaan sen omasta mielikuvituksesta. Noh mä sitten sille rupesin mököttään siittä ja menin makkariin ja ennen ku sain oven kii niin se heitti sen suklaan perään. Niin et se sotki sängynpeiton sit siihen.