mä en oikein tiedä et miks mä en tuosta ukosta pääse eroon. nytkin hain sen kanssa uutta asuntoa naapurikaupungista. vaik kuinka tuntu et se ahistelee mua tuon muuton suhteen, siltikään en osaa sanoa sille et en mä halua muuttaa sinne ja varsinkaan sun kanssa. ehkä mä odotan et tulis joku ja ottas tuon ukon multa ts. se löytäs sellasen akan joka antas sille ja se alkas seukkaan sen kanssa tai joitain sinne päin.

Tänään koulussa otti taas päästä kun näytin mun juttu mun ystävälle niin eiköhän eräs henkilö ollu kans niistä kiinnostunu vaik ne ei mitenkään kuulu sille. muutenkin tuntuu et mun paras ystävä ei ole pelkästään vain mun paras ystävä vaik se niin sanookin :( tänääkin se mun ystävä lupas et laittaa maililla sen messenger-tiedot vaan eipä ole tähän mennessä kuulunu mitään. mä alan vähän epäillä ettei vaan sittenkin mun tähän astinen seura vaikuta hänen mielipiteihinsä musta. kun meän luokassa näkyy olevan niin että tietyt henkilöt puhuu paskaa selän takana ja sit muutenkin ovat erinlaisia. mä kehtaa ees aatella et kuinka palion musta puhutaan paskaa vaan onko tuo niin väliksikään kun kerranhan niiden kanssa vain ollaan. musta ne henkilöt oli ihan erinlaisia syksyllä kun tietyt henkilöt eivät olleet paikalla, et tekeeköhän ne tietyt henkilöt sen tunnelman sellaseksi vai onko syynä se et on kevät ja kaikki on väsyneet kouluun... ken tietää ja harva arvaa...